vertrek - Reisverslag uit Drieborg, Nederland van Desiree Delger - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Drieborg, Nederland van Desiree Delger - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Desiree Delger

Blijf op de hoogte en volg Desiree

28 Oktober 2014 | Nederland, Drieborg

Lieve mensen,

Vandaag start mijn grote reis. Heb een super leuke week gehad met vrienden en familie! Fantastich uitzwaai borrel van collega's. En een grandioos feestje samen met vrienden. Ben iedereen erg danbaar voor de steun. Straks nog even soep eten met Rodney, schoonouders en eigen familie!


  • 28 Oktober 2014 - 13:56

    Iris:

    veel plezier schat!

  • 28 Oktober 2014 - 14:09

    Anneke Delger:

    Lieve Desiree, ik wens je een hele fijne en leuke tijd toe. Heel veel liefs en een dikke knuffel. Groetjes Anneke en Cor

  • 28 Oktober 2014 - 14:22

    Lenie:

    zal je met veel plezier volgen!

  • 28 Oktober 2014 - 14:28

    Janita:

    hey lief klein nichtje..

  • 28 Oktober 2014 - 15:57

    Wendy:

    Hallo dees,

    Wij wensen je heel veel plezier down under!
    Wees wel voorzichtig en wel weer teug komen hè!

    Dikke knuffel en

  • 28 Oktober 2014 - 16:16

    Amanda Doddema:

    Heel veel plezier en geniet van je reis.
    Ik ga je volgen :)
    Xx

  • 28 Oktober 2014 - 18:06

    Pedro Hofman:

    heel veel Plezier Desiree!!!!

  • 28 Oktober 2014 - 18:25

    Kitty Jager:

    Heel veel plezier Desiree, ik blijf je volgen!

  • 28 Oktober 2014 - 18:33

    Murielle:

    Veel plezier schat! Geniet ervan en ik zal je volgen

  • 28 Oktober 2014 - 18:53

    Kina:

    Ik wens je heel veel plezier

  • 28 Oktober 2014 - 19:53

    Chantal Bijstra:

    Lieve Dees,

    Heel veel plezier down under!!
    Wel weer terugkomen hoor! Doen we nog wel een after housewarming van mij als je weer terugkomt!
    Geniet ervan, ontdek de wereld, jezelf en alles waar je het bestaan niet van wist.
    Maar doe alsjeblieft wel voorzichtig meid, iedereen heeft je graag weer heel terug.
    Ik lees in je blog wel wat je allemaal uitspookt daar!

    Dikke tuut,
    Chantal

  • 28 Oktober 2014 - 19:54

    Rene:

    Hoil veul plezaair loiverd.
    Dikke kus.

  • 28 Oktober 2014 - 23:48

    Fenna:

    Hoi lieve schat.
    we zijn nu thuis van schiphol.
    Een hele fijne vlucht zal je missen. Kussss fen

  • 29 Oktober 2014 - 15:00

    Gretha Müller Orsel:

    Lieve Desiree,
    wens je heel veel plezier op je reis.
    Geniet ervan en als je na een half jaar weer terugkomt ben je rijk aan ervaring.
    Ga je Blog zeker volgen meid, en kom heel en gezond weer thuis.
    Heel veel liefs en diike smok en knuffel.
    Doei doei lieverd.
    Groetjes Gretha

  • 29 Oktober 2014 - 17:00

    Eva:

    lieve dees,
    Helaas kon ik niet op jou feestje maar ik wens
    Jou heel veel succes, plezier en nieuwe ervaringen!
    Veel liefs
    Eva
    Ps: zet m op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drieborg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2014

vertrek
Desiree

AUSTRALIË - NIEUW-ZEELAND

Actief sinds 23 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1614
Totaal aantal bezoekers 2417

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Oktober 2014 - 05 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: